Autor Witryny/Website by: Leszek Zdrach, Autor fotografii/Photographs by: Leszek Zdrach, Kontakt/Contact: leszekzdrach@gmail.com
Rodzinna Turystyka Aktywna -  Zdrach - Turystyczny Przewodnik po Polsce i nie tylko



Jak odzyskać pieniądze za spóźniony lot przesiadkowy?

Masz za sobą długą podróż z przesiadkami i spóźnił Ci się lot - postaraj się o odszkodowanie. Przeczytaj poniższy artykuł, żeby dowiedzieć się:

Więcej informacji otrzymasz na stronie: https://givt.com/pl/spoznienie-na-lot-przesiadkowy/

Czym przysługuje Ci odszkodowanie?

Najważniejszą kwestią jest sama rezerwacja biletu. Ważne jest to, aby loty przesiadkowe zostały ujęte w ramach jednej rezerwacji. Oczywiście prawo do odszkodowania przysługuje również jeżeli są to dwie odrębne podróże. Bardziej korzystnie będzie dla podróżnika, w tym przypadku, gdy przewoźnik będzie w stanie uznać obydwa loty za jedną podróż. W przypadku dwóch różnych rezerwacji, o odszkodowanie można się starać za tą część, która została zakłócona, ale nie za spóźnienie, ponieważ obowiązkiem pasażera jest zaplanowanie podróży tak, aby mieć zapas czasu. Co ważne, nawet w przypadku, gdy spóźnienie jest skutkiem awarii samolotu, klient ma możliwość ubiegania się o zadośćuczynienie. 

Ile pieniędzy można otrzymać? 

Podstawowym kryterium jest opóźnienie lotu o co najmniej trzy godziny. Kwota odszkodowania jest zależna od długości trasy. Na krótszej niż 1500 kilometrów, wypłata odszkodowania to 250 euro. W przypadku długości trasy od 1500 do 3500 kilometrów, klient może się starać o 400 euro rekompensaty.

Jak się ma sprawa w przypadku dłuższych lotów? Maksymalna kwota odszkodowania za lot spóźniony zależy od linii lotniczych w ramach zadośćuczynienia to najczęściej 600 €.

O firmie givt 

To platforma technologiczna, która została stworzona przez specjalistów z wielu branż m.in. lotniczej, finansowej, prawniczej oraz najnowszych technologii. Firma zajmuje się odzyskiwaniem odszkodowań od linii lotniczych na terenie całej Europy (wśród nich: PLL LOT, Lufthansa, WizzAir, EasyJet i innych). Firma jak najszybciej stara się rozwiązać sprawę, jasno przekazując zasady współpracy. Givt jest świadomy jak ciężkie może być starcie z tak wielkimi liniami lotniczymi.

Jakie są 3 kroki w walce o odszkodowanie za spóźniony lot przesiadkowy z givt? 

Pierwszą kwestią jest podanie danych lotu przez specjalny formularz lub na infolinii, gdzie można bezpłatnie otrzymać informację o potencjalnej kwocie odszkodowania. Kolejno givt przejmuje stery i na bieżąco informuje o sytuacji. Po zakończonej sprawie firma wypłaca pieniądze. Prowizja wynosi 29% + VAT(+20% jeżeli konieczne jest odwołanie się).

 

Spotkała Was kiedyś taka sytuacja z opóźnionym lotem? Jak daliście sobie radę?